Kurs i digital portträttmålning

Varning! Rebbe släpps nu lös på vägarna!



God kväll allesammans! Jag kom just innanför dörren efter en liten biltur... Idag var nämligen andra gången som jag övnings körde! Det är verkligen jätte roligt, men också väldigt svårt!

Jag som inte riktigt förstår mig på teknik kan heller ingenting om bilar, och första gången jag satte mig bakom ratten (i lördags) fick pappa börja med att berätta vilken av pedalerna som var broms, gas och koppling. :P

Framåt går det i alla fall! Ha nu en fortsatt trevlig måndagskväll! :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej, jag heter Josefine och tittar in här ibland. Jag är så imponerad av din konst. Men du, detta med att du inte skulle vaar teknisk. Du är ju en hejare på photoshop. Jag har testat ritpenna i PS en gång, jag skulle få in min namnteckning i datorn. Det var ju avancerat. Så detta med att du skulle vara helt oteknisk vet jag inte ;) Kram

2010-08-24 @ 11:06:10
URL: http://josefinesfoton.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0