Kurs i digital portträttmålning

Jag kan inte låta bli....

....Att vara liiiite töntig ändå... :P Som sagt var jag på stan igår för att handla lite skolgrejor. Jag kom hem med ett rosa ämnesblock, en turkos kalender och en liten rosa bläckpenna. ^^ Jag tror att princessåldern spökar hos mig.. ^^ I det lilla vit/rosa fluffiga fodralet ligger min iPhone, och det är jag som har virkad det. :)

Michaela D är för tillfället hemma hos mig, och i kväll blir det lite videobloggning. :) Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: alva

haha, jag har lika såndär bläckpenna, men det är väl ljusblått på andra sidan? På min är det så i alla fall :)

2010-08-21 @ 15:42:10
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Sonja

Gud vilket gulligt fodral du virkat till din iphone! :)

2010-08-21 @ 16:18:42
URL: http://sonjafoto.blogg,se
Postat av: Ciccaa

Vilket sött fodral <3

2010-08-21 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0