Kurs i digital portträttmålning

Längtan

Nu har jag avklarat ännu ett sommarlöfte! Jag sitter nämligen här på min datorstol och funderar, och så plötsligt slår det mig... jag längtar till skolan...

Jag kanske har fått sommarsjukan eller något liknande ^^ (inte för att det finns), för inte är det normalt att längta till skolan. Ska man verkligen längta till stressen och pressen som kommer ta upp en sådan stor del av livet? Tillbaka till läxor, prov och plugg. Man borde inte sakna det, men ändå kan jag inte låta bli. Jag trivs helt enkelt så himla bra där. Det är en miljö som passar mig så bra, och det känns verkligen som hemma...

Jag borde gå och lägga mig, det borde jag, men jag kan inte riktigt förmå mig att göra det. Det är något som håller mig uppe, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. :P Jag sitter här på stolen och funderar, men kommer inte fram till mycket mer än att jag verkligen borde gå och lägga mig. :P

I morgon ska jag upp och fota med Mihaela D, ska bli kul för det var sannerligen ett tag sedan! Nu ska jag verkligen sova! Så godnatt och gå inte vilse i mörkret!

Kommentarer
Postat av: Louise-personlig fotoblogg

det är samma sak med mig, jag har också börjat längta till skolan. Det är sjukt, men jag antar det är för att jag ska börja nian så det gör det hela lite roligare, haha. Men sen när det gått någon vecka så kommer man bara längta tillbaka till sommarlovet, då man inte behövde göra någonting ;)

2010-08-09 @ 01:21:11
URL: http://bernstromlouisee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag längtar också till skolan, haha! Jag ska börja nian så det kanske är det som är lite roligt, att få kämpa för bra betyg osv. Men jag kommer nog längta till nästa lov redan efter en vecka XD ;P



Svar: Ja den är jätte bra så den rekomenderar jag ;P<3

2010-08-09 @ 09:17:23
URL: http://barajennan.blogg.se/
Postat av: alva

Jag vet precis hur det är! Jag längtar också till skolan! Rätt sjukt egentligen, men jag trivs rätt bra där

2010-08-09 @ 09:33:28
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Att längta till skolan är du inte ensam om, jag längtar efter allt nytt som kommer hända i år. Fast kommer väl vara trött på det runt jul antar jag.



Sv: Så lite så, hoppas du hittar en kamera.

2010-08-09 @ 12:52:31
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: FOTO AV KAJSA

Svar:Varsågod! ^^

2010-08-09 @ 19:33:53
URL: http://fotoavkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0