Kurs i digital portträttmålning

Sommaren 2010 lider mot sitt slut..

I dag är det den sista dagen på sommarlovet 2010. Med en gnutta sorg i mitt hjärta skriver jag nu att det är dags att säga farväl till bara ben, smultron på strå, skinande sommar sol, fräknar, gyllenbrun hud, uppfriskande morgondopp, mysiga nattdopp, sommarregn och den underbara friheten att vara helt ledig.

Jag kommer att sakna allt det där, värmen och solen (även om det inte hör till vanligheterna i vår svenska sommar) men de minnen jag fått denna sommaren är söta som karameller, och räcker minst lika länge!

Nu är det dags för ett nytt kapitel. Hösten. Ny termin. Nya utmaningar. Hejdå sommaren, vi ses igen nästa år!



Sommaren lyckas alltid locka fram mina barnsligare sidor. Nu gäller det att ta vara på den känslan hela året ut! Att skratta som ett barn sätter guldkant på tillvaron.. Kram.

Kommentarer
Postat av: Sofie

A men du är i alla fall väldigt duktig i alla fall

^^

2010-08-25 @ 15:01:58
URL: http://soffliean.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig på att rita, både på datorn och för hand! Underbart.

Kolla gärna in min blogg, och lämna en lite kommentar kanske? :)

2010-08-25 @ 20:16:49
Postat av: Johanna

Fin blogg!

Allt bra?:D

2010-08-25 @ 20:34:21
URL: http://johannaaugusta.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fan vilken söt bild :)

2010-08-26 @ 19:22:08
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0