Kurs i digital portträttmålning

Boktips

Hejsan! Timmarna bara flyger iväg när man sitter och jobba i Photoshop, som jag har gjort idag också. :P Bilden börjar snart bli klar, nu håller jag på med själva kursmaterialet.

För ett par dagar sedan började jag läsa en ny bok, "the host" av Stephenie Meyer, och jag kan bara säga att jag är heeeelt fast! Den är så spännande att jag knappt kan lägga ned den! Så för er som behöver tipps till ett trevligt tidsfördriv rekommenderar jag, Rebecka <bokmalen> P.S varmt denna bok! :)

(bilden är hämtad från google)

Ha en bra dag! // Rebbe

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, The Host har jag här hemma.. :) Fast har inte hunnit läsa den men det måste jag ta och göra snart ju! :D



Tack så jättemycket! <3

2010-07-18 @ 13:54:42
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: Maja

Jag har också börjat läsa den nyligen! Den är skiitbra:D

2010-07-18 @ 15:44:16
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Lånade den på bibblan idag :) Tänkte precis börja läsa den :)

2010-07-18 @ 21:36:35
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0