Kurs i digital portträttmålning

Gästbloggare Michaela D

Godmorgon! Snart åker jag iväg ned till Malmö och tävla i "European Arabian Sport horse Champions"! Det är en stor tävling för arab hästar (arabiska fullblod, som Wagabond). Jag kommer hem först på söndag kväll och jag tänkte att det vore bra om någon tar hand om min lilla blogg tills dess! Därför har jag överlåtit ansvaret till Michaela D som kommer gästblogga medan jag är borta!


Så, Hej svej leverpastej! Ha en bra helg, så hörs vi på söndag kväll! :D  // Rebbe ^^

 



Jag & Michaela på skolavslutningen i 9:an.

Kommentarer
Postat av: Frida J

Sv: Varsågod!

2010-07-08 @ 12:49:42
URL: http://fridajens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0