Kurs i digital portträttmålning

Halloo, Michaela här!


Bilder på mig & Rebbe. :) ♥

Detta är då gästbloggaren som skriver, Michaela. Om någon skulle känna igen mig så är det väl under namnet "Michaela D". Men jaa..:) Det är alltså jag som ska gästblogga fram tills på söndag, nu när Rebbe tävlar. Ska bli skoj, men jag har inga direkta tecknings-skills så ni får inte förvänta er teckning dessa dagar som kommer nu. ;-)

Något som jag däremot kommer att göra är ett inlägg om är Rebbes "utveckling" framför kameran. Det är ju jag och Rebbe som har fotat en del, så jag har ganska många bilder. Väldigt spännande!

Tänkte att jag även kan berätta redan nu hur jag och Rebbe känner varandra. Många tror att vi är syskon eller på något sätt släkt. Vilket inte stämmer. Något som är väldigt vanligt också är att vi blir ihopblandade. Rebbe blir Michaela och Michaela blir Rebbe. Haha, ganska roligt faktiskt!.. Hur som helst, vi har gått i samma klass från 2an till 9an. Lite sorgligt att skiljas åt nu när gymnasiet började faktiskt... Kontakten håller vi såklart ändå! :-) Vi bor dessutom typ 5 min ifrån varandra. Det är grymt!

Nu blev det mycket text.. Dags att säga hejdå. Måste bara påpeka att bilden i inlägget nedan var inte den vackraste bilden på mig, haha! Nåväl.. Hör av mig senare/imorgon igen.

Ha det så himla bra! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Älskar den 5e bilden på er. :) Så söt, haha!

Ser fram emot inlägget! :) Och bilden i inlägget nedan var jäääättefin! :)<3



Så de så.

2010-07-09 @ 00:40:01
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: Emma (sysslingarnas)

så roligt att du ska gästblogga! :)

2010-07-10 @ 17:59:40
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0