Kurs i digital portträttmålning

Home sweet home...

Nu är jag hemma igen!! :D
Jag klev precis innanför dörren, trött som bara den efter helgens alla tävlingar. Jag längtar efter att krypa ned i min egen säng och få sova, men jag lovade att jag skulle skriva i kväll, så det är klart att jag ska uppdatera lite i alla fall. ^^

Egentligen var det planerat att jag skulle komma hem mycket tidigare men allt drog ut på tiden, så tyvärr hinner jag inte lägga upp några bilder... men det kommer i morgon kan jag lova. :)

Nu säger en mycket glad Rebecka godnatt, i morgon ska jag dela med mig av helgens händelser, men jag kan säga att jag är mycket nöjd. :)

//Rebbe :¨)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0