Kurs i digital portträttmålning

Min kurs i digital porträttmålning!

Nu är det äntligen lansering av min kurs i digital porträttmålning!

Efter mycket jobb och fix är kursen äntligen färdig och också tillgänglig för alla som vill lära sig att måla digitalt! Kursen finns på coursio.se (för att komma  direkt till min kurs klicka på bilden).


I min kurs kommer du att få lära dig grunderna för hur man målar porträtt i Photoshop.  Jag kommer ge dig tips och berätta om bland annat färger och dess funktioner, ansiktsformer och hur du bygger upp ett porträtt från grunden!

Kursen är enkelt upplagd i 8 olika kapitel, och innehåller mina allra bästa tips kring hur du målar porträtt i Photoshop! Jag går igenom alltifrån mina bästa inspirationskällor, hur du börjar skissa, bakgrundsmålning och mycket mer, allt med hjälp av en tydligt strukturerad kursplan. Jag hoppas kunna ge dig som kursdeltagare nya kunskaper och inspiration att måla - dessutom innehåller kursen en spännande slutuppgift med personlig feedback från mig. Välkommen att gå min kurs!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Shit vad coolt! Jag ska lätt köpa den!!! :D

2010-09-20 @ 22:51:50
URL: http://sonjafoto.blogg.se/
Postat av: VICTORIAFOTO

Vet du om man kan rita i PS Elements 8.0 :)?

2010-09-21 @ 15:33:48
URL: http://victoriafoto.blogg.se/
Postat av: felicia

Hejhej, allt bra ? :)



Anmäl dig gärna till dagens blogg i min blogg :)



kram

2010-09-24 @ 13:00:18
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
Trackback
RSS 2.0